Turk Holding Hacked CuLLeN_s

Arkadaşlar merhaba..

Birkaç gün önce geçmişlerde burs başvurusu yaptığım bir holdingin sitesine girdim sonuçlara bakmak aklıma geldi. Tahmin edersiniz ki çıkmadı. Bende şu sıralar tekrar hacka heveslendiğim için websiteye girmişken bi bakayım neler yapabilirm diye kontrol ettim . Web güvenlik açığı tarayan programlarım taramadı..Yabancı sitelerden yeni öğrendiğim yöntemlerden birini denedim manuel bi kaç deneme yaptım şuan shell yüklü olarak duruyor. Kendilerini nasıl uyaracağımı düşünüyorum amacım tabi ki hack değil. Şuanlık websiteyi paylaşamam ama bu işten kurtulunca sizi de haberdar edeceğim.

Video da çektim. Bunu buraya atıyorum ileride bir belaya bulaşırsam kanıtım olsun amacım sadece bu açığın kapanmasını sağlamak . Türk sitelerine zarar vermek aklımın ucundan geçmez.






Share:
spacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder