3-)Uniscan Kullanımı

Arkadaşlar ben anlatımı kali linuxdan yapıyorum sizin için uniscan'ın windowsa nasıl yüklendiğini atıyorum ama kullanımda bir farklılık yok.

öncelikle 

"uniscan help" komutunu verdiğimiz zaman bize nasıl taramalar yapacağımızı gösteriyor ben size bir sitenin güvenlik açıkları nasıl taranır onu göstereceğim, bunun dısında sitenin ip sini vererek, işte sitelerin ismini bir metin belgesine yazıp birden fazla site taratma seçenekleride var ama onlara gerek yok.

Bide siz benden farklı olarak programı uniscan.pl olarak çalıştıracaksınız ben .pl yazmıyorum

uniscan-kullanimi
Arkadaşlar fotoğrafta -q , -w , -e , -d , -s harflerinin karşısında olanları isteyeceğiz programdan(perlden) ; bunları isteyince program sitenin dizindeki dosyalarını bulacak,güvenlik açıklarını tarayacak bizede bunlar lazım e mail bilgileri v.s. de çıkaraktır.

evet komut şu:

uniscan -u http://www.hedefsite.com/ -qweds
uniscan-kullanimi



Takıldığınız her nokta için buradayım


İndirme Linkleri



Windows'a Uniscan Kurulumu



Share:
spacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder