4-)Ddos Nedir Ddos Saldırıları

Arkadaşlar ben blogumda hedef site hackı anlatmak istiyorum bu da hedef site hacktır ama bunu yapmak için birden çok bilgisayara yada "bot" a ihtiyacınız var bot bulamazsınız internette dolaşanlar ya virüsdür ya da işe yaramaz bende bi tane var gıcık aldığım siteleri anında kapatıyorum ama uzun süreli olmuyor uzun süreli olması için uzun süre saldırmam gerekiyor ama uğraşmıyorum biz ele geçirmeyi hedeflediğimiz için bu yöntemi gereksiz buluyorum.


Nedir

Arkadaşlar kendi bilgisayarınızdan hedef siteye bazı sorgular gönderiyorsunuz programlar aracılığıyla yada cmd üzerinden.Fakat bu işi yaparken sorguları hızlı bir şekilde gönderiyoruz sorgulara cevap gelmeden yeni bir sorgu gönderiyor programlar sitelerde cevap veremeyince bir süre sonra sunucu bu biriken sorguları kaldıramıyor ve nakavft :)
Share:
spacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder